torstai 1. marraskuuta 2012

Nonii sori en kirjottan joh eileen mut olin kaverilla yötä joten kirjotan nytte :D..Eli siis jooh me oltiin siel kouvolassa mentiin sinne suoraan koulusta joten jouvuttii kannella koko päivän painavii laukkuja mutta mukavaa oli :) Mutta sain ainakin huomata sen että ei kannata enää uuestaa mennä nais seurassa kaupoilla se oli aika helvettii kun joutu juosta näitten peräs koko ajan ku ei osan päättää mitä ne ostaa vitsi vitsi kyl mie uusiks voisin käyvä niittenkaa kaupoilla mut pitää sit paremmin vaan varustautua siihen et joutuu rampata joka paikassa ...Jooh mutta mekun mentiin takaisin juna-asemalle niin meille tuli puhumaan joku vähän päihtyneenänä oleva ( vissiin emt ainekin vaikutti siltä )mies joka tuli kertomaan ettei ole pedofiili raiskari et tykkää muutenvaan tulla meijän ikästen seuraks juttelee ... Jooh mä olin vissiin ainut joka sille sit puhu kun muut istu vähän järkyttyneenä vieressä :D Jatketaan nähtiin tulo matkalla yksi tuttava joka tuli samalla junalla Myllykoskelle kun mekin... Ja niih mä sit menin eilen mun kaverille yöksi joten olen tosi väsyny ku se valvotti mua koko yön ja mul oli 8-15 kouluu joten näin .. mut jooh hei mä otin pari kuvaa kouvolasta ja kuvan paijasta minkä ostin... hope you like it ! :)



                                                      

~Siinä olen minää :)


~Kouvola~

~Meri katteli vähän kynslakkoi :) ~

~oli pakko ottaa oli niin pling pling ;) ~

~Arnoldsin suklaa muffinssi <3~

~Mun auto ;))~

~"tutti frutti dumti pumti" xd~

~meinasin unohtaaa käytiin varastosaa pcnikillä :D ~

~Tollasen paijan sit ostin :)~



2 kommenttia:

  1. Ei blogia tarvikkaa kirjotella joka päivä ja parempi et kirjottaa vaa ehkä n. 3 kertaa viikossa ettei käy sit tylsäks pidemmän päälle :)

    VastaaPoista