tiistai 30. lokakuuta 2012

tällästä tänään :)

Jooh aattelin nyt kirjotella mun päivästä. Jooh siis tänään ois pitän aamulla olla tsemppiryhmän kokoontumin. ( Koulun järjestämä rymäys jossa puhutaan miten opiskelua voisi parantaa/muuttaa jotta pääsisi jatko-opintoihin ) Mutta ei sitä voitu pitää kun kaikki ryhmään kuuluneet eivät olleet paikalla... Jooh oli aika rasittava päivä kun ei ollut nukkunut hyvin ja joutui mennä 8 ja pääs vast 3 ... Koulust oli muuten ihan mukavaa tänää tietenkii kun parhaan kaverinikanssa riehuttiin mutta ihan sillee rajotetusti tietenkii vaikka nyt koitettii mennä tänään koulun ullakolle ... Ja juostiin opettajia karkuun koulun käytävillä mut se on ihan normaalii tääl myllykoskella :) No kotiin kun pääsin noh enpä mä sitten mihkään jaksanut lähteä joten oon ollut koko päivän kotona ja yrittän miettii kaiken näköstä ... Ainii jooh hei huommena saatan kirjoitella kun lähden ystävieni kanssa kaupoille kouvolaan joten jos ottelen kuvia niin laittelen tänne sitten vaikka pari mut jooh kirjoittelen pian <33






~haluun vaan nukahtaa mua nykyään aina vaan nukuttaa antakaa mun nukahtaa uneen sikeään josta ei tarvis  enää herää ....
(jooh tykkään tehä pienii tekstei jolla ei ole sit aina mitään tarkoitusta :D)










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti