keskiviikko 7. marraskuuta 2012

tervee

Noh heei :) nii ni jooh siis viime viikonloppuhan oli aika mukava vaikka nyt kävikin sillee et ku olin kaverilla yötä ja kun pelattii tota Amneesiaa ni siin kävi sillee et se sekos ja jouduin alottaa koko pelin alusta D:: joten en ole jaksan pelata sitäkää kauheesti kun joutuu mennä niit vanhoi juttui läpi -.- mut juuh tää viikko on ollu aika rauhalliin kun puolet luokasta on ollu tetissä joten aikas tylsää on ollu jooh ja sit mä oon nyt huoman sellasen jutun että mun pitäs mennä näyttää mun jalkaa kun siihen koskee kun juoksen tai rasitan liikaa ( varvas on ehkä jotenkin nivelistä rikki siitä silloin kun ajoin noin 2-4 viikkoo sitten kolarin -3- ) Mut jooh ja vaihteeks ranteessa piettävä rannetukee en tiedä rasittuiko ranteeni sitten   maanantaina liikka-tunnilla vai mikä siinä mättää ...Koulu asioihin vielä tänään mulle tuli vihdoinkin lupalappu osallistua tuollaiseen Psykologin yksilötutkimuksiin jooh mä oon päästäni sekasin kato .. no ei se on tollain missä mun lukihäiriötä tutkitaan että onko se haitaksi minun opiskelulleni ja jos on siitä ilmoitetaan paremmin että saan paremmin hankittua itselleni opiskelupaikan helpommin  :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti