sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Huh huh :I

No heissan jooh mun viikonloppu oli kyllä aika jännä juuh.. Olin Isälläni eli kouvolassa joten siellä oli paljon porukkaa aivan koko ajan. Mutta mukavaa oli että yks parhaist kavereistani oli perjantaina ja lauvantaina kanssani kouvolassa ja hänen poikaystäväkin oli messisä juuh... Juopot oli kyllä liikkeellä juu tavattiin vanha tuttavammekin en kerro nimiä sorry .. Jah niih yks juoppo pyys multa apuakin takkisa sisä vuoren kiinnittämisessä , joten mä nyt avuliaana ihmisenä napitin sen takasin kiinni ... Ja mitäs muuta emt jooh oli muuten liikunnallinen viikonloppu <33 pyöräilin perjantaina ja sit lauvantaina kävin lenkillä ja pyöräilin ...Nii ja tietenkii tänäänkin kävin lenkillä :) jooh oon alkan miettii et voisin alkaa kunnolla kuntoilee et sais vähän massaa ;) ...Jooh sitä saa kyllä sit oikein kunnolla yrittää että tää kroppa saadaan kuntoon mutta aina voih yrittää <33

Siin tuli mieleeni että mullahan on huommena kunto-testit kuolussa joten toivotaan että tämä mun noin 3-4 pv leinkkeilyt auttaus ees pikkusen parantaa mun edellesiä tuloksia :p

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti