sunnuntai 11. marraskuuta 2012

Heei hyvää isänpäivää kaikille isille :D Mun viikonloppu meni ihan hyyvin vähän tylsää oli mut kyl se tästä :) mut jooh olin pejantaina kavereittenkanssa kouvolassa mä olin tietenkii vaan makutuomarin ja kassien kantajan tietty niiku aina :D mut jooh lauvantain olin mummolla ja papalla syömässä isänpäivä ateriaa ja annettii iskälle hieno muki jossa oli minusta veljestäni ja siskosta hyvin hieno kuva :D näytti aivan kun olisi otettu hulluista lapsista kuva <33 mut jooh ei ole kauheesti mitään ollu muuta tekemistä viikonloppun kun kattoo telkkarii jah mäsää joten oon vähän ähkyn koko ajan ....Huommena alkaa sitten tetti ( työharjottelu) menen Myllykosken kirpputorille mut ei kyl jostaa syystä huvittas yhtää :( ois paljon kivempaa olla koulussa hilluus .... mut toivotaan että pääsen ruokatunneilla edes käväsees koululla <3 Jooh eipä täs kummempii ollukkaa mut jooh.. Pitäkää kaikki hyvä Isänpäivä <33

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti