torstai 29. marraskuuta 2012

~Muutos on hyväksi..~

Hei mä halusin vaan kertoo kun tuli vähän sellain olo että oisi aika pieniin muutoksiin mun elämään ... Ostin tänään askin tupakkaa ja kiekon oden`s :sia ja ajattelin että ne saa olla mun vikat jotka ostan tänävuonna .. Koitetaan ainakin. Ja mietiskelin myös,että muutoksia toisiinkin elämäntapoihin voisi tehdä . Ehkä siksi vaan kun joutuu kuulee nykyään tavoistani jotain valitettavaa jo jokatoinen päivä ja eihän kukaan sellasta oikeesti kestä... Vaih kestääkö :I?? No mutta jotain muutakin oli ... Ainiin tänään me käytiin vihdoinkii siel Kuusaalla kuvauttaas se mun jalka , kun oli aikasemmin vähän viivästyksiä ja huommenna saadaan kuulla onko nivelessä murtuma. Niih noh mitäs muuta vois kertoo et ei ois niin paskaa tekstii Öööh.. jooh no emt kattelin tänään millasii lävistyksiä haluisin.. Mä itse asiasa haluisin aika monen lävistyksen mut en saa ennen kuin mä voin mennä ilman vanhempien lupaa ottaa joten otan sitten kun täytän 16.v. :I 

Juuh noh mutta hei kohta alkaa joulukii .. Ei se musta kauheen innostava asia kyl ole mutta koittakaa te edes iloita asiata ,kun mä en aijokkaa edes kokeilla olla iloin siitä et jäätyy heti kun astuu ulos <3 















~Toivo silmäkulmassa pilkottaa. Pitäskö se muka piilottaa.~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti