tiistai 16. heinäkuuta 2013

~Hei

Hei halusin taas kirjoitella vaikka nyt on tullut kirjoiteltua aika tiheästi. Mut jooh oon huoman että oon menettän pari lukiaa joh. No ei kait se mitään haittaa. Olen miettyn mitäköhän te musta ajattelette..?? en ole kauheesti kuullut mitään paulautetta mun jutuista vaan joistain pienistä olen. Joten pyyän antakaa palautetta mä vastaan kunhan multa jotain kysytään. 

Niin ja juuh mul on ollu nyt 3 viikko putkee jokaisella viikolla 1 kerran kaverit meillä kyläs, kun porukat ollu pois kotoa. Ja kavereilla tarkotan 2 ihmistä. Mulla tällä hetkellä tuntuu olevan 3 läheistä kaverii. Mä en oikee tiiä muitten mielipiteistä enää mua kohataan. Nimittäin kuuli näiltä mun kavereilta että porukka on 2 vuotta jo mun selän takana puhun musta paskaa ja arvostellut minua minun seksuaalisuuteni vuoksi. Heidän mielestä minusta tuli epämielyttävä, hyljittävä, ällöttävä ihminen heti sen jälkeen ,kun tulin kaapista. Kaikki mun kaverien ystävät ovat hoilanneet kavereilleni jo 2 vuotta miksi? Miksi olet tuon lepakon kaveri? ... Joten vaikka sisimmissäni kyllä arvelin tätä..mutta nyt, kun tuli julki se sattuu. Minulla alkaa pikku hiljaa menemään huomnommin ja huonommin. Mä aijon silti pärjätä. Oon pakottan itteni pärjäämään tähänkin asti tän kaiken paskan keskellä joten vien sen loppuun asti. Vaikka kylläkin joka päivä ainakin kerran käy mielessä se kuinka helppoa olisi vain luovuttaa tämä kaikki. Tällä hetkellä toivon kovasti, että pääsisin opiskelemaan Ekamille (Kotkaan). Olen aina rakastanut sitä paikkaa. Se tuntuu paljon paremmalta paikalta kuin tämä peräkylän Myllykoski jossa puukotetaan kavereita joskus jopa ihan kirjaimellisesti. Olen odottanut kauvan sitä. Se on ollut kauvan jo toiveeni päästä sinne. Jospa siellä saisin asiat kuntoon. Saisin ehkäpä uuden elämän alun. Alottaisin kaiken alusta. Keskittyisin opiskeluun kunnolla ja ehkäpä päässin sitten töihin. Kaipaan sitä meri maisemaa jota pienenä sillä katselin. Olin aina niin iloinen siellä päin. Oon monesti sanon et mulla ei oo unelmii. Mut kyl mul nyt on ja se on päästä vittuun täältä Myllykoskelta jolloin en ikinä enään koskaan palaisi tänne. 


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti