maanantai 22. heinäkuuta 2013

~Bob marley

Hei kaikille <3 Jooh niin mulle tuli tälläin mun fanitus postaus päällä joten on pakko kirjoittaa!

Niin siis.. Minun hyvä ystäväni joka tuntee minut suorastaan perin pohjin. ( Huomatkaa asia hän on poika ja silti mun parhaimpia ystävii)Hän oli ollut laivalla ja en nähnyt häntä vähään aikaan. Pyysin häntä tuomaan mulle jotain tuliaisia. Ja hän yllätti minut täysin. Hä oli ostanut minulle Bob marleyn fanipaidan! Olen ollut toivonut sitä jo pari vuotta mutta en koskaan ollut löytänyt tai vaan raha tilanteiden takia voinut sellaista ostaa. 

Olen Bobin fani. En ole sen takia, että Bob oli kova mies ja poltti marihuonaa en en. Olen Hänen faninsa koska hän oli rege musiikin legenda ja hyväsydämminen mies joka toivoi maailmalle rauhaa ja rakkautta. Bob marley lauloi rakkaudesta ja rauhasta. Myönnän ja tiedän hän lauloi myö marihuonasta... Mutta se ei ollut se asia mistä pitäisi olla ylpeä. Joskus pienenä en ymmärtänyt mitä hienoa hänen kappaleissaan oli. Mutta kuunnellessani hänen kappaleitaan enemmän ja ymmärtäessäni lyricat. Jotenkin se on vain se mistä mä diggaan. Musta Bob oli yksi parhaimmista laulajista. <3



~One Love

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti