maanantai 8. heinäkuuta 2013

~Hei mitä kuuluu?? Sä et tiiä miltä musta tuntuu!

Hei ajattelin pitkästä aikaa kirjoitella kuulumisista. Koska en tohdi alkaa kirjoitella aina mun ongelmistani vain. Joten jooh mulla eon mennyt nyt jo ihan suhteellisen hyvin. Ja Mä olen saannut vähän aikaa sitten sellasen lemmiki liskon jonka nimesin Hugoksi. Se on tosi ärhäkkä ja just sellain millain mun lemmikkien pitääkin :3 Se on pari vuotias ja se on tosi ihanan ja tosi ihanan värinenkin :) Sille on nyt syötetty sirkkoja ja jauho matoja joita välillä pitää kastaa lisä-vitamiini pulverissa. Olen yrittänyt myyjän mukaisesti sitä totutteleemaan välillä kasvis ruokiin, mutta testit on päätyneen aina samaan joka on ei kelpaa. Ja nyt minä tässä eilen näin ekaa kertaan, kun Hugo luo nahkaansa. Ja nyt sillä on taas uudet puhtaat suomut. 

Niin ja tänään kävi niin, että mennin Äitilleni sanomaan "leikkisitko taas mun hiukset ?" Siihen äiti totesi "leikataan sitten kunnolla" 15 minuutin kuluttua kun katsoin peiliin niin kappas. Nyt minulla on sitten irokeesi. Ei siinä mitään oon aina halunut keesin :3

Hugo (Hulina poika)


                                                 Hugo on noin 20 cm pituinen (päästä-päähän)


                                             Siinä on mun uusi keesi! Hope you like it :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti