sunnuntai 3. helmikuuta 2013

~gay and proud

No heissan aattelin tässä tänään kertoo pari sanaa Seksuaalivähemmistöstä. Jooh ootte ehkä jo lukennut että olen Bi ja seurustelen tällä hetkelläkin tytön kanssa.(ihan btw joka on kyllä ihanin ihmiin ikinä)..Jooh Elikkäs siis monen vanhemille se voi ollakin tosi helppoo suhtautua siihen että lapsensa kuuluu seksuaalivähemmistöön.. Mun kokemukset on aivan toisen laiset joten minä en tiedä miltä tuntuu kun vanhemmat ovat suhtautuneen hyväksytysti sen asian. Isäni on joh asian saannut joh puheitten perusteella jo sopeutumaan asiaan. Toisinkuin Äitini josta voisin sanoa vain että hän on niin sanotusti "vanhan-ajan" ajattelia.. Mutta hei mun pointti on kummiskin se että mä oon saannu kuulla ihmisten haukkuvan nuorii jotka kuuluu seksuaalivähemmistöön... Mut hei te jotka moititte miettikää sitä että kun sinä rakastut johonkun me tunnemme aivan samoin mutta vaan samaan sukupuolta edustavaa ihmistä vastaan joten oikeesti miettikää hetki ennen kuin tuomitset muita on meilläkin tunteet.. Koulussa kiusataan ja hakataan jos nuori on erillainen se ei ole oikein... minä tiedän ja minäkin olen moneeseen otteeseen hermustuessani jotain imistä lyönnyt.. Mutta mä olen tuntenut siitä monesti syyllisyyttä.. Tiiän että se tuntuu siltä et ois niin sanotusti "kunkku" kun haukkuu ihmisii jos on erillain.. Mut hei mieti tarkemmin onko se toiselle masennuksen tuottamisen arvoista sanoa pari vain pari ilkeetä sanaa ...? 


                             ~Do not judge people~



 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti