keskiviikko 23. tammikuuta 2013

~Äh

No heissan en oo pitkään aikaan kirjotellu sorry ;( Mulla on mennyt aika hyvin ... Mutta mun on ollut pahaa onnee matkallani nimittäin mun yks kaveri meni ja tallo mun murtuneelle varpaalle ... Jooh se sattu vitusti ...Ja jostain syystä hermot ollu tosi kireellä koko ajan ... Lukihäiriö testit kuultiin jooh on mulla se ja se näkyy kunnolla ... Ei ollu kivaa kuunnella ,kun toinen selittää kaikkee ihan kuin muka tietäs millast se on jooh ... Juuh vituttaa myös se kun mulla ei oo saldoo D: ... on hankalaa olla ilman puhelinta mä oon riippuvain siit ... Onneksi huommenna on taas saldoo <3 Niih mits muuta ...  Ainiin jooh hei mun uniongelmat on tosi ärsyttävii heräsin viime yönkii 5 kertaa ... oon väsyn aivan koko ajan. Mut heiih tiiätteks mitä! Se mitä ihmiset sanoo et kun masentaa tai on salaisuus ja sen kun kertoo se helpottaa ....Se on totta :D ihan vaan tällee btw ... muistakaa myös olla niit jolle voi kertoo huolii se on tosi tärkeet et on sellasii ihmisii <33


~On meillä jokaisella asioita joita pitää aina sisällään~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti