torstai 14. helmikuuta 2013

~Ystävänpäivä

Hyvää ystävänpäivää! Jooh hei tässä nyt on ollut hyvin sekavaa kaikki jah pyörällä päästä taijan olla vielkin kohta onneksi meen isälleni siellä aina saah rauoittua. Mutta jooh ystävänpäivä oli iihan kiva jooh lukuun ottamatta sitä että koulussa pitäs tehä nyt kaikkensa ja tänäänkin oli kaks koetta peräkanaan ja molemmat varmaan hylättiin mutta ei siitä sen enenpääh. Ystävänpäivänä koulu järjetää aina halipäivän jossa kerätään nimiä sydämmiin halaamalla. Musta se on väärin ystävänpäivän pitäs olla jotain eirtyistä ei mitään rondomien halailuu vaan siks että sais mahollisimman paljon nimiä johonkin paperi lappuun. Ystävänpäivänä pitää muistella ystäviä jotka on tukenut sua pahoina ja hyvinä päivinä. Myös heitä pitää muistella jotka joskus sulle on ollut tärkein ystävä päällä maan ja nyt ei sitä ihmistä enää ees tunnista. Nyt näin ystävänpäivänä mä muistelin mun menneitä. Parasta ystävääni ala-koulu aikoina. Oltiin erottamattomia "lapsina" ja nyt hän ei edes tunnistaisi minua jos hän kävelisi ohi. Luulin pienenä että jos löydät yhden ystävän hän olisi ikuisesti sinun kanssasi. Eih muuttoni jälkeen hän ei pitänyt edes yhteyttä. Mutta löysin uuden ystävän.. Eih löysin niitä 3 mulla on nyt tuplasti enemmän rakastettavaa ystävää. Kukaan ei korvaa vanhoja ystäviä mutta he ovat silti minulle nyt ne tärkeimmät ystävät. Kyllä jooh joskus riitelemme ja toisiamme haukumme mutta kaikki aina järjestyy tiedämme toisemme. Emme pystyisi olla vihaisia ikuisesti. Anteeksi siitä että en ole koskaan heille kertoneet sitä aikaisemmin ääneen. Mutta en usko että se mitenkään yllätyksenä tuli että rakastan teitä ja ootte mulle tärkeitä <3 
Jah sitten vielä Ystävänpäivänä voisi myös hei kertoa sen Rakkaalleen kuinka paljon välittää vaikka nyt ystäviähän tässä pitäisi juhlia mutta Rakkasta kultaakin saa silloin juhlia. Olin itse aika tyhmä kun en ostanut kukkasia rakkaalleni mutta kyllä hän ymmärsi etten päässyt ostelemaan lahjoja hänelle ainekin toivon että ymmärsi. Muuta ei tänään mulla ollutkaan.
Ja muistakaa jos et omista ystävää kyllä sua vielä lykästää kaikille on joku älkää menettäkö toivoa sen suhteen <3 

~Ystävyys on tärkeää älkää ketään yksin jätä ~

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti