perjantai 10. toukokuuta 2013

~Äiti & Isä

Hei kaikki olen pahoillani etten ole kirjoitellut mitään kunnon tekstiä pitkään aikaan. (Btw teen videoita sitten nykyään myös. Katsokaa ja kertokaa ideoita <3) Joten ajattelin kirjoitella pitkästä aikaan. Olen tällä hetkellä Isälläni joka on mulle tosi rakas ihminen. tottakait kaikki mun perheessä on rakkaitta mutta iskä on ollut aina se tärkein. Isääni nään vain joka toinen vklp joten harvoin minusta. Isäni on hyvin leppoisa ihminen. Olen aina elänyt Äitilläni ja joskus on hyvin ärsyttävää, kun Äitini moittii isääni kun hän oli kauvan työtön ja hänellä ei ollut paljoa rahaa käytössä. Ei se teeh hänestä huonoa Isää. Onneksi isäni on saannut töitä ja hänellä on uusi nainen. (Äitillänikin on uusi mies) Olen jo tottunut periaatteeseen että minulla on kaksi kotia niin on ollut aina, kun vanhempani erosivat kun olin ainvan pieni en ole varma erosivstko he jo ennen syntymääni... Siitä ei koskaan puhuta. Mutta niin monille nuorille tytöille se on Äiti joka on tärkein jolle puhua mutta minulle se on enemmänkin Isäni. Ehkä se on se kun Äitini on niin tempperamenttinen jotteih hänelle uskalla aina puhua suoraan. Rakastan vanhempiani molemmat ovat rakkaitta.

Sunnuntaina on äitienpäivä joten vietetään se rakkaan äitin kanssa. Toivottavasti kaikki muistavat äitejään. On kummiskin hyvin tärkeää muistella heitä jotka ovat kantaneet teitä 9kk ja kasvattaneet teitä pienestä pitäen. On surullista ajatella että joillain ei olisi äitiä. Tai etteih ole puheväleissäkään äitiinsä. Äidit ovat kummiskin kantaneet meidät tänne maailmaan. Ja vaikka joskus tuntuisi ettei äiti välittäisi. En usko, että maailmalla olisi äitejä jotka ei rakastaisi lapsiaan yhtään. Jokaisella kuuluisi olla edes jonkinlainen äiti hahmo elämässään kaikki ansaitsevat sellaisen. Itselläni on joskus ollut hankala ajatella, että äitini pitäisi minusta. Äitilläni oli hankalaa hyväksyä minun seksuaalinen suutautuminen. Joten on ollut rankaa äitinikanssa. Mutta Äitini on hyvin yrittänyt näyttää sen että hän hyväksyy minut omana itsenään. Ja se on hyvin tärkeätä minulle. Joskus kummiskin riitelemme vieläkin että haluan näyttää kuka ja minkälainen olen oikeasti. Mutta kyllä se on ymmärrettävää että hän pelkää minun tulevan kiusan koheteeksi tai syrjinnän. Eihän kenenkään äiti haluaisi oman rakkaan lapsensa joutua pilkan ja syrjinnän kohteeksi. Kunnioitan Pehettäni vaikkeih se minun käyttäytymisestä aina näy. Joten kaikki tehdään äitienpäivästä suuri ja kunnioittava päivä. Halatkaa äitiänne ja toivottakaa hyvää äitienpäivää se olisi varmasti jokaisen äitien paras lahja. 




 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti