torstai 13. joulukuuta 2012

~miuh ?~

Heissan vaan teille kaikille nyt on vierähtänyt jo tovin, kun viimeksi kirjoitin :I... Koskaa koska ei oo ollu sille mitään kirjoteltavaa .... Mutta heei jooh kyllä mulla menee hyvin<3 Jooh mä oon tapaillu nyt tätä yhtä kenen kanssa olin silloin "treffeillä" pienii juttui on käynny mut niist ei murehita, kun nyt menee loistavasti <33 voisin jopa sanoa, että tämä tulee kestää pitkään ;) Ainekin toivon niin.. Koska tosi mukavaa, että elämässä on ihmiin joka saa sut aina hymyilemään vaikka masentaisi ... Mut juuh ei mul kauheesti muuta oo tapahtun .. Nyt sit pitää lopettaa ihan kunnolla tupakanpoltto juuh, kun seuralainen käskee ! ja taidan olla tossun alla.. o.o No mutta parempi olla tossun alla kun taivasalla.. meniköhän se niin emt :D Mut juuh koulussa samaa vanhaa paskaa niin kuin aina... Jooh jalka ollut todella kipeä, kun en osaa olla rasittamatta sitä kun mä oon ... Noh mä oon mäh sählä mikä sählä <33 

ps. tos ois tollain kuva jota mä muokkailin yks päivä ku oli tylsää ;D



















~I hate the Animal I have be Become~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti