sunnuntai 9. joulukuuta 2012

~Fuut??~

Hei kaikki ! jooh siis juu :D Noh mulla menee erityisen hyvin tällä hetkellä olin viikonlopun vaiteeksi isillä <33 ja hmm.. Jaah tota mä olin niin sanotusti treffeillä perjantain että olkaa ylpeitä ! :D juuh .. ne meni kyllä aikas hyvin juuh ...Toivotaan että jatkossakin menee noin hyvin koska .. Emt pitkästä aikaa oon aika onnelliin :) jooh mutta mitäs nyt sit muuta hmmm.. jooh hei maistoin meijän isin tekemää viinii tosi hyvää oli vähän hapanta mutta hyvää.. lauvantain meni aika tylsästi nukuin vissii koko päivän ja söin joten selkää särkee ja maha koskee mutta sen siitä saa kun on laiska <3 Juuh hei siit tupakka lakosta viel pien juttu jooh sori se vähän venähtää koska olen aikas riippuvain ihmiin anteeks :( mitäs muuta tässä ny vois kertoo ... hmmm emt parturiin pitäs mennä siis anteeks kampaamoon.. tosi ärsyttävää kun jos nainen menee leikkaa hiuksensa pitää sanoo kampaamoks vaikka parturi on parempi sanoo.. mut siis joo sinne pitäs mennä jah ehkä värjäilen valeeks hiukseni saa nähä :d mut jooh ei kait mulla mitään muuta ollu .. 











~En vaadi mitään muuta et saan suudella sun suuta ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti