tiistai 25. joulukuuta 2012

~Joulu~

No hei .. Nyt on joulu ohi .. Lomaa on kaikilla tai no siis melkeen kaikilla :/
Mutta juuh olen aika tyytyväin täl hetkellä, vaikka must joulut on ollu jostaa syystä aina hirveen masentavia ja sillee .. Juuh jouluruuat kaikki on menny joh närästys on kova mut ainakin kerran vuodes tulee syötyy sit kunnolla .. Hmm.. lahjoih tuli, mutta hei en ois halun mitään ..Noh mutta kiitokset kuitenkin kuuluu kaikille jotka mua muisti ja niille jotka ei muistankaa ni niillekin <33 Musta se ei haittaa ku ei osteta lahjoi.. e oMusta se on vähäsen teko pyhää, ku ei se oo se tärkein siin joulussa.. Se on musta tärkeintä että saa olla rakkaittensa kanssa yhdessä .. Mutta hei kohta on uusvuosi ja mulla on joh 3 lupausta ... Mun lupaukset on hyvin.. miten ny sanois aika henkilökohtasii :D mut juuh luvatkaa kaikki jotain oikeesti jah pitäkää ne :)<33   

Ainii jooh meille annettiin ne välitodistukset... Noh ainakin huomaa sen, että musta mitään insinööriä ainekeen tule :D Noh pitääki tästä lähtien tsempata, jotta ei kymppiluokalle ois pakko mennä .. 




















~Tänä jouluna lahjan sain parhaan.. Mä sain sut kultasein .. Oot parhain ja sydämmeni vangitsit~
Love you .. Hani <33

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti