maanantai 23. joulukuuta 2013

~Naurahda kesken kaamosta

Hei kaikki!
Tiesittekö, että nauraminen auttaa kaamoksen aiheuttamaa masennusta ? Minä en tiennyt kunnes eilinen tapahtui. Minun tyttöystävä pelleili ja kutitteli jne.. Minä nauroin mahakippurassa. Hän sanoi ettei ole koskaan kuullut minun nauravan niin iloisen kuuloiselta. Aloin miettimään milloin minä olisin nauranut niin. Tajusin siinä vaiheessa, että en ollut nauranut niin hyvin ehkä puoleen vuoteen. Tuntui hyvältä nauraa. Oloni parantui aika kummasti siitä. Suosittelen siis teille kaikille joilla on Masennus naurakaa !

On taas joulu monet odottanut on sitä toiset on kironnut. Itse en enää tiedä kummalla kannalla olisin. Vihaan joulun stressiä,pimeyttä ,Häsläystä , siivoamista ja pahinta rahan tuhlausta ! Mutta toisaalta rakastan perheen kokoontumista ruokapöydän äärelle, yhteistä aikaa ja tietenkin jouluruoka! Toisaalta voisi sanoa, että hengellisellä tasolla rakastan joulua.  

Ei minulla  muuta tällä kertaa  

Hyvää Joulua Teille kaikille olette rakkaita !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti