tiistai 26. maaliskuuta 2013

~Yritä olla postiivinen. Näytä muille persettä jos ärsyttää :)

Heih kaiken laiset otukset jotka tätä mun paskaa jaksatte lukee kiitoksia :) Jooh siis mulla ei oo oikee ollu aikaa kirjotella mitään eikä oo tullu mitään mitä oisin halun kertoo. Joten soriii... Mutta heei kohta alkaa olee kesä jippiih ! pääse ottaa aurinkoa ja ulkoilee oikein kunnolla. Kesä muuttaa jotenkin ihmistä positiivisemmaksi ainekin mua se muuttaa. Koska se tuo niin paljon kaikkea mukavaa tähän synkkään maahan.Tulee  aina jotenkin parempi fiilis kaikesta ja silloin tulee enemmän fiilisteltyy. Yritetään nyt vielä kaikin voimin päästä tuosta synkästä talvestä iloiseen ja mukavaan kesään. Muuta hyväähän mulle ei oikee suodakkaan täällä. taih ehkä suodaankin mutta olen varmaan niin asenne vammainen etten tajua hyviä asioita synkän vuoden-aikana. Mutta jees kyllä kyllä mitäs tässä viel vois sanoo. Eikait muuta sitte koulus menee miten menee niinkuin aina. Uniongelmiani yritetään kovasti poistaa nyt syön jotain Unital nimisiä lääkkeitä jotka on ihan sellasii et kaikki saa syyä noit pieniin uniongelmiin että niih.. Pääsiäinen tulossa joten eikun syömään suklaamunia ;)) pitäkää Hyvä pääsiäinen !<3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti