torstai 7. maaliskuuta 2013

~Music is brug

Heissan mitä kuuluu kukkuluuruu. Mulla on ollut hiton tylsä viikko ja olen ollut koko viikon kotona... Joten nyt aattelin kirjotellla joh koska.. Eipä oo mitään parempaa tekemistä. Kun olla koneella tuijottaa näyttöö popittaa hyvää musaa. Mulla on todella laaja musiikki maku mä kuuntelen gansta räpistä regeen. Joskus menee jopa poppi ja iskelmä. Joten en silleen sano koskaan että joku ois paskaa musaa. Olen muuten huomannut että jokaiseen mieli alaan löytyy nykyäään ainakin yksi taih parikin kappaletta. Mulle musiikki on yksi tärkeitä asiaoisata täällä maan päällä. Kuulostaa ehkä hullulta mutta näin vain on. Musiikki on loistava tapa ilmaista tunteitaan. Itselleni ainakin on vaikeaa kertoa tunteistani. Yleensä kuuntelen aina musiikkia joka sopii juuri sen ajan fiiliksiin. Joskus kun kuuntelen erillaista musaa niin fiiliskin muuttuu. Se on hyvin erikoista kun mikään ei muuta mun fiilistä niin musiikki muuttaa sen hetkessä.  näinMusiikilla on kovin suuri vaikutus ainakin minun tunteisiini. Monet sanovat että "Musiikki on mun elmä" taih "Musiikki on mun huume". Mä itse kuulun niihin jotka sanovat ja lähinnä siksi että en pystyisi oikeasti olla edes päivää kuuntelematta musiikkia. Outoa mutta totta .. Musiikki on todella kaunis asia vaikka jokaisella onkin oma tyylinsä. Ja se että jokaisella on oma tyyli on hyvä. Ei se olisi mukavaa jos vaikka kaikki kuuntelis samaa musiikkia. Kaikilla on oma makunsa ja se on hyvä :) 




2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Pahoittelen minun ärsyttävästä lausahduksesta joten päästin poistaa sen tekstistäni.

      Poista