lauantai 28. syyskuuta 2013

~ Kadaa suolaa havaan tahallaan. Ei se satu mua lainkaan

Hei... Siis joo en ole puhun teille siitä mun erosta. Nyt haluisin vähän puhuu siitä koska alko vituttaa ja tuntuu että haavoilleni kaadetaan vaan suolaa ja sitruuna mehua. Eli siis joo mä erosin mulle maailman tärmän ihmisen kanssa meidän suhde oli riitaisa. enkä minä enään kestänyt sellaista painetta ,mitä tämä suhde minulle antoi. Joten suhteemme päättyi. Tiedän voin kuulostaa nyt teko pyhältä kun kerron että minulla on toinen nainen tällä hetkellä mut tää tyttö autto mua tajuu, että mä tein ihan oikein kun ajattelin kerrankin itseäni. Tämä tyttön kanssa on ollut paljon helponpaa jostain syystä. Ehkä se johtuu siitä, että meillä on samanlainen huumorintaju, tai siitä ,että hän luottaa muhun ja ei rajota mun elämää millään säännöillä. On mukavaa , pitkästä aikaa. En sano ettenkö olisi ollut edellisessä suhteessa onnellinen. Mutta kukaan ei tykkää riidellä ikuisuuksiin. Tällä hetkellä musta tuntuu, et mun eksä vihaa mua. Ihan ymmärrettävää kyl mäkin oisin vihain. Mut jostain syystä toivon todella et saan joskus häneltä kaiken anteeksi. 
Ei muuta tällä kertaa hei hei :'*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti